خانه > دیگر موضوعات > راه اندازی

راه اندازی


سلام
نمی دونم …حسابی دو دلم که تکنولوژی روز رو اینجا رو وردپرس اصلی راه اندازی کنم .. یا ؟؟

دسته‌ها:دیگر موضوعات
  1. zolfa
    نوامبر 17, 2009 در 10:46 ب.ظ.

    salam sode jooon
    moshkele inja mage chiye ke u dodeli azizam?
    har ja mikhay bezar matalebeto ma mirim peydash mikonim
    merciiiii

    • نوامبر 18, 2009 در 1:44 ب.ظ.

      عزیزم خودت می دونی که مشکل اصلی استفاده از سرویس های خارجی در ایران چیه…بحث مزخرف قیلـ تر ینگ … اگه این مشکل پیش نیاد مطمئن ترین و با کیفیت ترین سرویس ها هم ،همین سرویس های خارجی هست..
      بهرحال با وضعی که برای بلاگها و وبلاگ من روی این سرویس پیش اومده(سرور ضعیف و رسیدگی نکردن به رفع مشکلات ) .. به احتمال قوی روی همینجا مطالب رو میارم …

      مرسی عزیزم از لطفت…

  2. zolfa
    نوامبر 18, 2009 در 6:37 ب.ظ.

    خیلی خوبه
    امیدوارم دیگه هیچ مشکلی پیش نیاد.
    بالاخره یه وقتی به اشتباهاتشون پی میبرن که از ما گذشته…

  3. نوامبر 22, 2009 در 1:38 ب.ظ.

    ba salam

    omidvaram ke mofagh basid
    هر كجا هستم ، باشم آسمان مال من است پنجره، فكر ، هوا ، عشق ، زمين مال من است .

  4. ژانویه 7, 2010 در 7:29 ب.ظ.

    Salam Dost Aziz Man Mayel Be Tabadol Link Ba Site Shoma Hastam Dar Sorat Tamayol Man Ra Banam
    ام دانلود
    link Konid Bada Dar Site Nazar Dahid Ta Shoma Ra Ba che Nami Link Konam

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

