خانه > دیگر موضوعات, دسته‌بندی نشده > تولد یک سالگی «تکنولوژی روز»

تولد یک سالگی «تکنولوژی روز»


دوستان سلام

امروز تولد يک سالگي وبلاگ من هست.خوشحالم که اطلاعات و نوشته هاي من طي اين مدت مورد استفاده و توجه خيلي از دوستان قرار گرفته است.

از تمام دوستاني که در طي اين مدت من را از نظراتشان(در زمينه هاي :تخصصي و غيره) آگاه کردند ،بي نهايت سپاسگزارم.که شايد اگر اين نظرات نبود ،من از خيلي از کاستي هاي مطالب و نوشته هايم بي خبر مي ماندم.

و اميدوارم بتوانم تا جايي که توان دارم،اين وبلاگ رو با مطالب جديد و نو ،به روز کنم.

به اميد موفقيت روز افروزن همه شما دوستداران تکنولوژي روز.

سوده محمدآبادي

+ نوشته شده در  2009/9/20ساعت 23:32

  1. ashkan 261
    اکتبر 18, 2009 در 12:36 ق.ظ.

    سلام
    چقدر زود گزشتا ….
    انگار همین دیروز بود اینجارو ساختیدی ، خیلی خوشحالم که بدون وقفه کار کردی و یک سال تلاشست شد هاین وبلاگ خوشگل ، ایشالا تولد صد سالگی وبلاگت بشه

  2. DONYA
    اکتبر 18, 2009 در 12:37 ق.ظ.

    SALAM WEBLOG KHUBI DARI
    TABRICK MIGAM

  3. nodehi
    اکتبر 18, 2009 در 11:02 ب.ظ.

    سلام. تولد وبلاگت مبارک و موفق باشی.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

