خانه > ترفند ها, دنیای اینترنت > پاک کردن Gmail برای همیشه

پاک کردن Gmail برای همیشه


دوستان سلام،
چند وقت پیش یکی از دوستان از من سوالی کردند، که سوال و جواب این دوست عزیز رو اینجا هم میگذارم ،که نکته آموزشی آن مورد استفاده همه دوستان قرار بگیره..

سوالبه دلایلی می خواهم صندوق E-mail ام را تعطیل کنم .شاید بگی ،خب آنرا فراموش کن و دیگر به آن سر نزن،اما من می خواهم بدونم چطور می تونم یک صندوق ایمیل خود را در Gmail باز کرده ام،به طور کامل پاک کنم؟»


جواب:
برای این کار پس از ورود به صندوق ایمیل خود در Gmail ،روی setting در بالای صفحه کلیک کنید،و سپس وارد قسمت account شده و روی Google Account Setting کلیک کنید.سپس در این قسمت در مقابل عبارت My Services بر روی گزینه editکلیک کنید.در صفحه بعد با انتخاب Close Account ،اطلاعات درخواستی را وارد کرده وYes I want to Remove Gmail from My Account را علامت بزنید.سپس روی remove Gmail کلیک کنید تا ایمیل شما برای همیشه حذف بشه.

موفق باشید..

سوده محمدآبادی

+ نوشته شده در  2008/10/9ساعت 16:18

  1. اشکان
    اکتبر 17, 2009 در 6:41 ب.ظ.

    دستت درد نکنه

    مطلب جالبی بود شاید خواستیم جیمیلمونو پاک کنیم اما من جیمیلمو دوست دارم

    mokhtareh

    جای دیگه اینو ندیده بودم ..

    ای ولا ایشالا مطالب بعدی بهتر از پیش باشه

  2. zolfa
    اکتبر 17, 2009 در 6:42 ب.ظ.

    merci kheyli jaleb bood
    man hamishe donbale ye hamchin chizi boodam. movafagh bashid

  3. نیلوفر
    دسامبر 13, 2012 در 8:20 ب.ظ.

    نگاه من از راهی که گفته بودی رفتم .اگر دوباره بخوام برشگردونم راهی داره .الان پشیمونم چی کارکنم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

